maandag 11 november 2013

Jeansjasje pimpen

In deze tijden van crisis kan ik wel zeggen dat iedereen beter oplet wat er met kleding gebeurd dat je niet meer aantrekt. En zo hoor ik steeds meer om me heen dat mensen kledingruil party's houden en pimp en ruil party's hoor ik ook steeds vaker mensen over. Het is een leuke goedkope manier om eens wat anders aan te hebben, sterker nog het is gratis! 
Maar die andere party's zetten me ook aan het denken, kleding pimpen is ook heel erg leuk!

Het jasje hieronder is daar een mooi voorbeeld van.

jeansjasje pimpen


jeansjasje pimpen

Ik had dat jasje gekregen van een vriendin dat het niet meer aantrok, en zelf is ze nooit bezig met een naaimachine en ze zou ook nooit zoiets kunnen bedenken. Gelukkig heeft ze vele andere kwaliteiten en niet iedereen kan het zelfde kunnen, dat maakt mensen zo interessant.

jeansjasje pimpen
Kijk dit was het! Het staat niet zo heel flatteus op mijn pop omdat het een slank model is en het jasje een grotere maat heeft. Maar het was een mooi stevig jasje dat niet snel kapot gaat, je raakt er na een aantal jaar op uitgekeken denk ik.

jeansjasje pimpen

Van de mouwen heb ik iets afgeknipt

jeansjasje pimpen

De kraag en de rits heb ik eraf geknipt, de hals heb ik bijgeknipt

jeansjasje pimpen

Even kijken wat leuker staat...

Op het laatst heb ik het bandje er toen opgenaaid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten