zondag 15 juni 2014

Kringlopen

Wat is er nou leuker om voor een habbekrats een super leuk item te scoren voor je verzameling of inrichting?
Gisteren wad ik nog weer bij een kringloop winkel om te kijken voor een eettafel of een leuke luie stoel?
In deze winkel kun je als particulier ook een plekje hebben en de winkel verkoopt het dan voor je. Zo zag ik op een tafel dit stoeltje staan, met ernaast een vrouw die uitgebreid aan haar kleinkind aan het uitleggen was wat voor stoeltje dit wad, en waar het zou komen te staan als ze het kocht en zo. Ik had hem direct gespot en toen de mevrouw het stoeltje heel even terug zette, dook ik erop en ging erop zitten, en liet hem vervolgens niet meer los.
Snel heb ik hem tien bij de kassa gezet zodat niemand hem in kon pikken...
Van zulke dingen wordt ik nou blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten