zaterdag 21 december 2013

Workshop keukenschort pimpen, schort, keukenschort, jeansschort, stippenschort, voetbalschort, zebraschort


workshop keukenschort pimpen

Aangezien we hier in huis wel van koken houden en we ons dus wel regelmatig onder kliederen, vond ik toch wel dat het nodig was om een keukenschort te dragen. En als ik dan om me heen keek zag ik toch eigenlijk wel heel truttige gevalletjes voorbij komen.

Het is misschien helemaal niet hip om er ééntje te dragen, want de wasmachine wast mijn vies-van-het-koken-kleding wel, maar om nou zo'n trutding aan te doen...

Dus ik ben aan het naaien geslagen en heb zelf schortjes bedacht en gemaakt en gerestyled.
En er zijn er ook al heel wat de deur uitgevlogen voor vriendinnen en geïnteresseerden.
Sommigen zijn nog te koop, als je op de foto klikt wordt je vanzelf naar de shop gelinkt.

Workshop keukenschort pimpen


Het is ook best leuk om een middagje te organiseren en samen met vriendinnen in een workshop een leuk keukenschort te maken of te pimpen.
Als je nog een oud schort hebt liggen kun je gewoon de contouren overnemen en weer gebruiken.
En met de ideeën hieronder kun je daar best wat leuks van maken, zeker als je nog een leuk oud laken of lap stof hebt liggen.
Je maakt wat roesels van stroken stof, daarmee maak je ook de koorden en andere siersels.
Of je hebt nog veel linten liggen en gebruikt die!



Keukenschort Retro 24,95

Blauw stippenschort 24,95


Jeansschort

Als je nou interesse hebt in zo'n workshop maar je hebt geen zin om het te organiseren, laat dan even onderaan een berichtje achter!
Bij voldoende opgaven kom ik gewoon!! Mits dat in de omgeving van Zwolle is dan.

Voetbalschort

Zebraschort set 29,95 met pannenlappen

Kanten damesschort



Geen opmerkingen:

Een reactie posten