vrijdag 12 september 2014

Tunesisch aardewerk

Altijd al kan ik genieten van mooie huishoudelijke voorwerpen, beter nog dan een mooi schilderij aan de muur of zo.

Je hebt vele vormen van genieten, de een kan enorm genieten van een mooie film of van een mooie strand wandeling en weer een ander kan genieten van abstracte kunst en daar ook wat bij voelen.




Ik houd ook van mooie films en een stand wandeling, maar het meest bod ik van mooie voorwerpen, en het geeft voor mij een extra dimensie weer als dat voorwerp een gebruiksvoorwerp is, want ik kom uit een gezin dat het niet breed had, dus als je dan wat kocht wat je nodig had moest het wel leuk en mooi zijn.

Vandaag stond er een kraam Tunesisch aardewerk en terwijl de zon er zo opstond mocht ik een foto nemen.

 

Wat maakt jou blij?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten