woensdag 16 april 2014

Minion DIY

Nog een leuk project om te doen is knuffels haken, en dan met name deze minions zijn erg leuk!!
Maar eerst wil ik nog een ander project afmaken dat ik ben begonnen. 

minions
wolfdreamer-oth.blogspot.mx

Van alle lappen die ik had heb ik eerst maar eens eens wat uitgezocht op kleur en op project gesorteerd. Zo heb ik het idee om van lappen een dekbedovertrek voor mijn dochter te  maken, waar zij heel enthousiast op reageerde. sterker nog, het was eerst nog haar idee, wat ik later ging uitwerken.

En ik heb natuurlijk nog steeds allemaal shirts en dekbedovertrekken liggen waar ik repen van maak en manden en kleden van haak. Maar dat is een lopend en blijvend project, ik wacht op dit moment op wat speciale kleuren. Dus heeft iemand nog wat voor mij liggen??





Geen opmerkingen:

Een reactie posten