donderdag 22 mei 2014

Patchwork dekbedovertrek deel 2

Laatst was ik begonnen aan een dekbedovertrek met allemaal lapjes dat ik nog had liggen. En dit is het resultaat geworden!



Het leuke hiervan is dat je alle lapjes een beetje kan opruimen en dat geeft weer ruimte voor nieuwe ideeën en creativiteit. 
Trouwens ik heb alle naden van achteren wel gezigzagd, maar ik heb ze aan de bovenkant niet doorgestikt.
  
 

Wat ik hier ook heel leuk aan vindt is dat het een soort herinnerings-dekbed is, want alle restjes dat ik had zijn natuurlijk ook nog ergens anders voor gebruikt. 
Van de groene bloemetjes bovenaan het dekbed heb ik ook stroken van gemaakt als stof voor het gehaakt kleed dat ik maakte.
Van de andere stofjes heb ik kussentjes gemaakt en mobielhoesjes, het herinnerd me aan al die projectjes.
Dat herinnerd me eraan dat ik de laatste twee projectjes nog niet een geblogt heb!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten