zaterdag 31 mei 2014

Tassen recyclen

In mijn blog heb ik weleens verteld dat ik van gerecycled materiaal tassen maak, maar dit kwam ik een keertje op de biologische markt tegen.


tassen recyclen

Van tassen een zeildoek maken.

 Van een manier van tassen recyclen is dit een leuk voorbeeld. Van een heleboel shoppers haal je de naden eruit van de zijkant, en vervolgens naai je ze als een lappendeken aan elkaar!


Wat ik verderop nog meer aan tassen recyclen tegenkwam waren leuke mandjes gemaakt van plastic tassen.
Ijzerdraad omwikkeld met repen van tassen, maar hoe dat precies gebeurde weet ik niet.
Dat geeft me weer een reden om het net af te speuren.

tassen recyclen

En dit is de kraam op de biologische markt die de leuke mandjes gebruikt. Ik mocht van haar een foto maken en dan mocht ik het op mijn blog plaatsen:

www.henrikesfarm.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten