maandag 19 januari 2015

Hamburger

Gewoon omdat het lekker en makkelijk is, en op deze manier redelijk gezond! 

Iedere week vraag ik wel aan de meiden wat ze willen eten, en zoals het bij kinderen gewoon is vragen ze veelal ongezonde dingen als broodjes hamburger...Vandaar dat ik de laatste blogs nogal eens over minder gezonde dingen schrijf.

Iedere keer probeer ik het wel te maken dat ik het redelijk gezond vind en regelmatig pas ik recepten aan door er minder suiker in te doen of minder vet... 


En aangezien de woorden van het desbetreffende tv-programma ook nog steeds door mijn hoofd dansen, denk ik dat "sloop de crisis" ook hierop slaat.  

Dus heb ik een kilo gehakt op de kop getikt voor weinig, en sla en paprika's op het scheiden van de markt gekocht. Zelf hamburgers gemaakt ervan waarnaast er veel gebakken paprika en blaadjes sla kwamen, die ik op een broodje legde.

Als toetje had ik natuurlijk weer een dikke Smoothie gemaakt, die kan je lekker uitlepelen en is super gezond!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten