zondag 4 januari 2015

Smoothie met havermout

Sla, havermout, chiazaad, hennepzaden, kaki fruit en sesamzaad!

Smoothie met havermout

En al deze superfoods gaan in deze RAW smoothie!

Smoothie met havermout

Het is zo'n hype tegenwoordig al deze drie dingen: smoothies, superfoods en RAW food zijn aan de orde van de dag.
De mens hunkert naar gezond eten om zo sterk en gezond mogelijk door het leven te gaan.

Is het reguliere eten dan niet gezond genoeg, en zitten daar niet genoeg voedingsstoffen in, zodat de hunkering naar beter en gezonder alleen maar aangewakkerd wordt?

Zelf ben ik ook al zo lang op zoek naar een evenwichtig en gezond leven met genoeg energie erin, omdat ik kamp met een chronisch vitaminegebrek en ik ga dus enorm op zoek naar gezond en lekker eten omdat een vitaminepilletje niet genoeg is.
En naar ik denk met mij zijn er zovelen die dat doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten