dinsdag 27 augustus 2013

Jurk restylen.

jurk restylen




Er hing nog een jurk in de kast die ik niet meer aantrok, en aangezien ik nogal wat andere kledingstukken onder handen neem, bedacht ik me dat het met deze jurk ook wel zou lukken.
Bovendien houd ik dan een beetje mijn knip dicht, want het zijn dure tijden tegenwoordig.
Want kom jij goed uit met je kleedgeld??

jurk restylen



Hij zag er zo uit en op een gegeven moment heb je er genoeg van, maar het is toch jammer om weg te doen.
Bovendien is de kleur deze tijd heel hip!

jurk restylen




Dus de schaar erin, mouwen eraf en de onderkant eraf.
Zo vlak langs de randen knippen, hebben we ook deze keer geen naaimachine nodig!

jurk restylen

Ja, en dan je zelfgemaakte tas erbij en dan ben je toch helemaal blij??

Zo heb je een aantal manieren gezien om lekker aan de slag te gaan met kleding.
Mocht je nou niet zo heel veel in je kast hebben kun je altijd nog bij de kringloop gaan kijken, en dan deze ideeën in je achterhoofd houden. Je wordt daar vast vanzelf handig in!!



In dit blik heb ik mijn klosjes garen zitten, lekker alles bij elkaar!











2 opmerkingen: