zondag 20 september 2015

Quinoa salade met moerbeien

Ze liggen er al een tijdje, maar nu heb ik er wat mee gemaakt.
Eerlijk gezegd was mijn inspiratie een tijd verdwenen voor dit blog, en zowiso voor lekker eten....en dat is erg.
Gelukkig komt het een beetje terug, en heb ik vandaag weer wat lekkers gemaakt!!

In de zomer is het trouwens handig om wat gekookte quinoa in de koelkast te hebben staan, want je maakt er zo vlug een salade mee, erg handig!!

Quinoa salade met moerbeien


De snijbonen had ik uit de tuin van mijn Chinese buurvrouw gekregen.
Moerbeien, handje
8 snijbonen
1 kop quinoa
Wat zonnebloemzaden en pompoenpitten
Gebrande amandelen
Sesam gember dressing, dat maakte ik van een stukje gember en dat stopte ik in de vijzel met sesamolie.

geroosterde amandelen


Kook de Quinoa volgens de verpakking klaar en laat het afkoelen. Gooi de rest van de ingrediƫnten erbij en maak een dressing van sesamolie en gember door dat in de vijzel te pureren. Giet het eroverheen.


quinoa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten